תמונת מצב: "צה"ל לעולם לא ייכנס לעומק המנהרות"

    מהדורת הבוקר No Comments on תמונת מצב: "צה"ל לעולם לא ייכנס לעומק המנהרות"

    כתבינו לענייני צבא וביטחון ב'מהדורת הבוקר' עם בצלאל קאהן ודוד חכם על המלחמה בעזה: "יש המון מנהרות טרור אבל מוסדות וסמלי השלטון של החמאס נמצאים מעל לפני הקרקע ואותם כובשים ומשמידים". לדבריו: "לצה"ל יש שיטות עבודה שונות להגיע למחבלים או לפגוע במנהרות גם ללא כניסה פיזית. זו מלכודת מוות"

    Palestinians at the rubble of a destroyed building after an Israeli air strike in Khan Yunis, in the southern Gaza Strip, on November 4, 2023. Photo by Atia Mohammed/Flash90 *** Local Caption *** הרס פלסטינאים הפגזות חרבות ברזל הפצצה עזה
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כתבנו הצבאי קובי פינקלר ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם עם סקירת המצב הביטחוני והמלחמה בעזה: "צה"ל פרוס במרחבים גדולים ברצועה. יש המון מנהרות טרור אבל מוסדות וסמלי השלטון של החמאס נמצאים מעל לפני הקרקע ואותם כובשים ומשמידים. החיילים בשטח לומדים את השטח ופועלים בשיתוף עם כוחות האוויר והים".

    לדבריו: "לפני הפעולה התת קרקעית צריך לשלוט בשטח, אבל לעולם לא נשמע שצה"ל פועל בעומק המנהרות. זו מלכודת מוות. לצה"ל יש שיטות עבודה שונות להגיע למחבלים או לפגוע במנהרות גם ללא כניסה פיזית. אני שומע מאזרחים הצעות רבות ללחימה, תאמינו לי שהפיקוד מכיר את כל הרעיונות".

    האזינו



    0 תגובות